Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes už to neplatí, že se sdělují informace jen rodině. Každý si sám může určit, komu se mají informace o zdravotním stavu sdělovat. A můžete si naopak napsat, že třeba v žádném případě nesdělovat např. rodičům. Takže jde jen o dědictví. Kdy v přípafě nesezdaného páru má pozůstalý partner smůlu.

1 0
možnosti

To bylo na mě?

Proč se tedy homosexuálové tak vehementně domáhají manželství, a právě možnostmi informovanosti šermují? Že by prostě jen tak buzerovali?

Dědictví... Kamarád takto přišel o byt, když jeho starý otec (tehdy 80+) naletěl nějaké zlatokopce.

0 0
možnosti
Foto

Tohle je krásné. I když jsem daleka všeobecných prohlášení a nejsem vychovaná ve víře, jsem ráda, že tahle slova znějí. Protože i ona mají moc. Myslím, že autentický vztah nemá s "papírem" problém. VR^

1 0
možnosti

U mladých lidí je to jasné, u nich lze očekávat založení rodiny a je třeba nějak chránit i zájmy dětí.

Jak se díváte na stejnou situaci u starých lidí, kteří už děti mít nemohou, děti z dřívějších vztahů jsou již samostatné (tedy jsou i dědici)? Ale nějakým způsobem si ti dva rozumějí a společné soužití jim snižuje náklady na život. Pomiňme světské zákony, které například umožňují informování o zdravotním stavu jen rodinným příslušníkům.

0 1
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 17,68
  • Průměrná čtenost 566x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik