Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuju za tento text.

1 0
možnosti

J93i70r44i 58T68i13c96h31y

29. 9. 2022 17:10

Zajimalo by mne, jestli jste se takto rozhorcil nad demonstracemi proti predchozi vlade.

2 0
možnosti

R^R^R^R^R^R^R^

Dík za moudrá slova!

Vím, že liberálních demokratů toužících po zajištění svobod je podstatně více než křiklounů z řad komunistů, okamurovců, klasuovců, zemanovců, babišovců a dalších. Ti jsou hluční svojí nenávistí a lží a snahou o destrukci naší společnosti. Dělá to dojem personální převahy, ale pravda to není. Převažují slušní lidé, kteří dají svůj život službě druhému po vzoru Ježíše z Nazaretu.

Pravda a Láska musí zvítězit nad lží a nenávistí!

Jinak by došlo ke ztrátě svobody a demokracie. A to většina z nás nechce!

:-)

4 0
možnosti
Foto

Opět vynikající blog! Karma!R^

6 2
možnosti

Docela náhodou, jsem se dobral k ceremoniálu z Valdštejnského paláce. Potěšitelně jsem zíral. Kolik existuje slušných a umných lidí našeho národa. Na místě p. Vystrčila jsem si představoval Janu Nagyovou, podobně dekorujícího Miloše Zemana. Záhada, nikdo trestně stíhán, ani ocenění kámoši nebyli.Docela nuda. Podobně samotný předseda - Ještě neabsolvoval ani jedno soudní stání za lži ! Tak jsem přenos přepnul ...

Konečně nějaký super přenos! Kdo je exekuován? Celebrita, patřící na pódium. Byl jsem oslněn. Lesem vlajek KSČm! Pravda, převažující tváře starších účastníků - Docela zdařile oslňovaly Mládím světa. Konečně Svoboda - Kdo je kolaborant, již se nemusí stydět! I ekonomové na svém místě. Levný plyn budeme odebírat ze zcela nefunkčního a poškozeného potrubí.

Konec celonárodní akce sběru PET lahví a vršků. Budou se sbírat okurkové lahve! Deputace zachránců národa do Kremlu vyrazí. Vrátí se a budou naplněné. Tak se ČR zachrání a hrdost posílí. Kam se hrabou ti ocenění, se svými Stříbrnými medailemi. Vždyť jsou to úplní břídilové. Co hpůře, samí slušní lidi - Pryč s nimi:-)

3 0
možnosti

Napsal jste to úžasně. Děkuji.

Jen úplný ignorant si zdůvodní svoji hloupost proč již podruhé šel zatleskat osobám, jež jedna pokrytecky žije z europlatu a chce výstup z EU a exekučním troskám, které se omlouvají russákům jménem národa, aniž by k tomu od národa dostaly mandát. Nota bene když ty informace (výstup z NATO, EU, WHO...) jsou předem známé.

11 1
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 18,67
  • Průměrná čtenost 575x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik