Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P72e45t53r 91N82e72d70v53ě35d

17. 1. 2023 10:08

A co kazatel, jako morální autorita, prostředník mezi lidmi a bohem říkal na plakáty Babiše s Putinem? Nic, mlčel jako hrob. To bylo asi v pořádku, bůh to tak chtěl...

1 1
možnosti

Vy jste snad slyšel z úst Petra Pavla podobnou nenávistnou řeč, jako pronesl Babiš na tiskové konferenci po skončení prvního kola? Tak si zřejmě on a jeho příznivci představují blahopřání soupeři k vítězství.:-/

7 1
možnosti

Když byl Zeman zaměstnancem TV Barrandov?To se mi líbilo. Věděl jsem, zda ráno mám vyrazit levou, nebo pravou nohou. Miloš všechno věděl. Pak toho nechal.Já jako svobodný, nevěda co s tím ? To se mám rozhovat jako sám ?

Podporuji kampaň soudruha Bureše. Už se zase orientuji. Vítám, že válka nebude. Odsuzuji 7 letého chlapce. Už si hrál na generála, vítal sovětská vojska v r,. 1968. Oceňuji mravnost a odvahu rodičů AB. Otec podkopával NH. Vyšetřován, hospodářské delikty - Amnestován 1985. Odvážná, silně věřící rodina! Matka naoko, ve vedení Marx leninského ústavu. Komunisty naprosto zmátla, kdy syna přihlásila taky do KSČ. Mazané, ani o tom nevěděl ...

André trpěl, obětoval se nám. Šel se udat k k Obuvníkovi . Za trest? Do vyhnanství - Maroko! Dnes žije ve svobodě, sám o tom mluví. Očistil společnost. Zničil chobotnici. Jako symbol má sympatickou Medúzu. Neváhá a odstraňuje špinavosti. Obětoval nám dokonce syna svého! Nechápu, proč to zavilí Karmelitáni u Jezulátka nechápou? Dokonce před ním zavřeli kostel ... !

Rudá pravda zvítězí. Vítám spojenectví s SPD a KSČm - Andrej na Hrad. Nejlépe? Oděn do koženého obleku s řetězy. Usednutím na motocykl. Triumfálním vjezdem - Nejlépe do Svatého Víta. Potúruje a zatroubí. Zavyje - "Nezavleču Česko do války - Jsem přece váš dotační beneficient". Jen doufám, že to generátor nepoplete. Že neustrne v Jelením příkopu, co hůře - v Daliborce. Krásná kampaň ! Kdysi mi maminka dávala do pytlíčku školní svačiny. Ten pytlík by se hodil. Kdyby mi mi přišlo špatně od žaludku ... :-)

14 0
možnosti
Foto

Miroslave, stavte se někdy na Blogosféře.....

3 0
možnosti
Foto

J59a96n 51Š11i34k

17. 1. 2023 6:54

Tragikomické. To je to správné slovo. Tohle je na Hradě i teď...Hezký den

5 0
možnosti
Foto

Pana kazateli, pokud se zajímáte o lidi na okraji společnosti tak by jste měl vědět, že právě ti volí Babiše. Měl by jste jít takto agitovat mezi chanovské Romy. Tam získal Babiš 93 procent. Tihle lidé nevidí nebo nechtějí vidět co je Babiš zač. Tak sám jistě víte jak obtížná je s těmito lidmi komunikace. Jinak Vám přeji dost energie do Vaší užitečné práce.

4 1
možnosti

Těm lidem je to jedno ;-D. Je jim "ukradený" jako zbytek populace :-).

0 0
možnosti
Foto

Jak to proboha mohou ty dva miliony voličů nevidět. KarmaR^

14 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 17,68
  • Průměrná čtenost 566x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik