Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J36o65s48e34f 64N31o18v51á18k

12. 9. 2023 14:36

Buďte v klidu. Pan Babiš nemůže být prezidentem, protože se v minulosti opakovaně veřejné vyjádřil, že kandidovat na prezidenta nebude.

A chlap přece drží svoje slovo, no ne?

4 0
možnosti
JV

Nikdy jsem nebyla v SSM ani v KSČ, ale jsem ráda, že to takto dopadlo. A to jsem už seniorka.

0 0
možnosti
SB

Já se domnívám, že horšího prezidenta, než je Petr Pavel, jsme už zvolit nemohli.

4 12
možnosti
Foto

Proč se tak domníváte?

7 0
možnosti
Foto

Klaus byl coby premiér jiný než ve funkci prezidenta a to samé by udělal Babiš. Chování přizpůsobujeme prostředí, ve kterém se nacházíme. Babiš se choval ve sněmovně jako hulvát, protože byl mezi hulváty.

0 7
možnosti
LK

Svědek Babišův promuvil.

3 2
možnosti
Foto

Hlavně, že jste pochválil prezidenta Pavla, který veřejně označil svého předchůdce za morální odpad.

Já si nedovedu představit, že by se takto o ústavních činitelech Česka vyjadřovali Havel, Klaus nebo Zeman.

1 8
možnosti
LS

Můžete dát odkaz na Pavlův výrok?

Zeman? Děláte si srandu?

9 0
možnosti
Foto

Přesně. Už jsme na to tak zvyklí, že už se nad tím ani většina lidí nepozastavuje. Ale při nadhledu je to opravdu otřesné. Ovšem když to jeho voličům nevadí, není chyba v Babišovi.

10 3
možnosti
Foto

Já upřednostňuji výkon před krasomluvou.

Fiala sice hezký mluví, ale výkon podává otřesný. U Babiše to bylo naopak.

Vy byste mezi české reprezentanty ve fotbale vybral ty, co dobře mluví ale hraji zoufale, já radši sprosťáky, kteří fotbal umí .

5 15
možnosti
PZ

A co je to morální? Označení ministra parazitem je jen jiskření, hají Babiše Juchelka

Jak je vidět loajalita k vůdci je více než elementární slušnost

15 1
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 17,65
  • Průměrná čtenost 566x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik