Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

"Mohu Vás ujistit, že opravdu v tomto článku nechci obhajovat vládní koalici."

Bohužel to tak ale vyznívá. Nedělám si totiž absolutně žádné iluze o tom , že by se vládní spasitelé národa, pokud by verdikt byl opačný, chovali jinak.

0 4
možnosti
AK

A jak byste si vysvětlil, že všech 9 soudců, kteří šli vládě na ruku byli nominanty Petra Pavla, schválení současným Senátem, zatímco z těch 3, kteří nesouhlasili, ani jeden?

2 2
možnosti

Plný souhlas!

Neúcta k Ústavnímu soudu a dalším institucím je vážným ohrožením naší liberální demokracie, našich občanských svobod a právního státu!

Vůbec by mne nepřekvapilo, pokud by ANO a SPD si vzali mustr od Donalda Trumpa a zvedly pochybnost proti výsledku voleb! Zdá se mi, že se na to připravují! Mám upřímný strach z útoků na naši demokracii!

5 2
možnosti
Foto

Já mám strach o vás. Co budete dělat, až Trump opět vyhraje? To vy a další liberální demokraté asi nepřežijete

6 6
možnosti
Foto

J57o50s34e25f 44B13á64r20t87a

25. 1. 2024 11:44

Rozhodnutí soudu jako za Urvalka a Vaše.

3 11
možnosti
Foto

J57a44n 77Š37i19k

25. 1. 2024 12:59

Jste si zcela jist, že jste ne...

6 1
možnosti
Foto

I když s Vámi nelze nesouhlasit, pořád zapomínáte na JEDNU věc:

Schillerová je žena a tudíž bytost silně emotivní.

Nebo jak by v takové situaci+pozici" reagovala Vaše manželka?

Řekla by "gratuluji" a šla vařit guláš?

Tomu přeci sám nevěříte. Ale jako příklad je to nelepší.

0 4
možnosti
KT

Jsem taky žena, jsem emotivní, ale přesto mi rozum často velí emoce potlačit a chovat se civilizovaně.

11 0
možnosti
Foto

Alena Schillerová: "Právě se vracím z Ústavního soudu. Ústavní soud všechny body mé stížnosti přesně tak, jak jsem je podala - zamítl."

16 1
možnosti
Foto

Já zklamaný nejsem. Proč? Protože to jinak ani nemohlo dopadnout. To bylo přece jasné od samého začátku, že kapři si rybník nevypustí...

12 11
možnosti
ZD

Trefné i pravda.

6 2
možnosti
Foto

Pěkně vyjádřeno. Souhlasím a karmuji.

8 1
možnosti
JZ

Ústavní soud rozhodl, jak rozhodl a řev některých na tom nic nezmění. Zasloužená karma

8 2
možnosti
PK

Ano rozhodl. Otázka je taková, zda rozhodl v zájmu lidí této země nebo v zájmu vládnoucí garnitury této země. Platí bod dva. Zájem lidíu v tomto případě rozhodování nehrál vůbec žádnou roli. Šlo jen o to právně potvrdit politickou prasárnu. A to se dokonale podařilo. Nejde mi o peníze, o které důchodci přišli. Byla to jen zkouška arogance moci, která je zřejmá Hradu přes Strakovu akademii, sněmovnu, senát až po ústavní soud. Zkouška vyla na výbornou, soud nezklamal. Ústavní soudci si skutečně těch 1/4 milionu měsíčně zaslouží, jejich chlebodárci mohou být spokojeni.

8 14
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 17,65
  • Průměrná čtenost 566x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik