Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Víte, když čtu v roce 2024 " přežili jsme další zimu", tak to ve mě moc optimismu nevyvolává.

0 0
možnosti

Čím hůř, tím líp!

To bylo heslem anarchistických komunistů!

A je heslem i party slovenského estébáka Bureše!

ANO chce být stranou pro všechny. Jako komunisti!

Dnešní doba mi připomíná poválečnou dobu, kdy komunisti pod patronací Stalinova Sovětského svazu provedli v naší společnosti puč! Kdo tento puč pod patronací ruského imperialismu u nás provede dnes?

0 0
možnosti
OS

Až na ten obrat k Bohu na konci s autorem souhlasím. Ale Bůh je víra, nikoli reálný mravní vzor. Věřím, tedy jsem spokojený, utišený v bolesti, mám naději. To vše na věřící funguje. Ale také funguje opak - zabij nevěřícího, zbav se pokušení přejít k jiné víře nebo nevěřit, přines oběť svému Bohu, šiř víru všude kam přijdeš i ohněm a mečem. To je taky Bůh.

0 1
možnosti
Foto

Milý pane, píšete o nějakém jiném bohu, kterého neznám. Mám 69 let a za tu dobu jsem zjisti, že můj Bůh je moudrý Stvořitel, milující Otec a zachránce. Nás povolal, abychom taky tvořili, ochraňovali a milovali. Pokud to dělám, cítím se šťasten a naplněn. Pokud ne,, tak naříkám, brblám a obtěžuji své okolí. Je moc dobré, mít svého Boha.

2 0
možnosti
JB

J51i35r96i 84B55o21r

19. 2. 2024 9:21

Ač ateista,dávám.

2 0
možnosti
PN

Docela klika, že se proroctví nenaplnilo. Bůh zřejmě nerozlišuje dobu, kdy proroctví byla vyřčená. Dokonce i přimhouří oči, když k nám již odstřižený plyn stále teče a v ropě trháme rekordy.

2 1
možnosti
MK

A v celé Evropě už přes měsíc nemrzne.

2 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 17,65
  • Průměrná čtenost 566x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik