Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Vždy se snažím Svědky Jehovovy nevyhazovat a rozmlouvat s nimi. Jsou to chudáci!

:-)

2 0
možnosti
RJ

R88a48d32e37k 46J38a86r86o34š

21. 10. 2019 20:00

Mám to podobně jako Vy...

1 0
možnosti
Foto

Mně jsou Svědci Jehovovi rozhodně sympatičtější, než například katolíci či evangelíci, jelikož ode mne nechtějí žádné peníze.

0 3
možnosti
Foto

A kolik katolíků vás s žádostí o peníze navštěvuje, pane Petříku? Jinak...katolíci a evangelíci jsou z 95 procent totéž. Rozdíly jsou jen minimální. Chtělo by to trochu si upravit vzdělání.

1 0
možnosti
Foto

Ano, cena je velká. Já si před časem nechal dělat speciální skládací štafličky od truhláře Jehovisty, a když jsem od něho odcházel, byl jsem lehčí o dvě tisícovky, což byly na tu dobu nekřesťanské peníze.

1 0
možnosti
VF

A to jste se neptal předem, kolik to bude stát?

1 0
možnosti
PR

P42a56v17e78l 53R65y11š23k21a

21. 10. 2019 10:20

Jehovisty ženu od svých dveří sviňským krokem a za doprovodu sprostých nadávek. Ničemu jinému nerozumí. U ostatních církví vynechávám ty sprosté nadávky. Spousta věřících je silně netolerantní vůči ostatním lidem a svoje okolí včetně svojí rodiny terorizují přesvědčováním o své víře. Lépe by učinili kdyby šli tiše a bez vyhrožování kladným příkladem.

3 2
možnosti
RJ

R12a28d40e70k 39J10a19r67o53š

21. 10. 2019 16:04

Já naopak čím dál více pozoruji silnou až agresivní netoleranci vůči věřícím od militantních ateistů, čehož vy jste zřejmě jasným příkladem. Ale i tak bych vás od svých dveří nehnal sviňským krokem natož se sprostými nadávkami...

2 0
možnosti
MB

Jehovisty mám rád. Připadají mi v životě ztraceni a tak jim rád poskytuji pomoc. Jsou dajní ! Po totalitě, která padla 1989 bádali, komu by se opět odevzdali. Tedy si našli svůj klub. Tam odevzdali hlavu svou a pak za mnou přichází i jejich tělo. Většinově přichází v zastoupení dvou kusů - Zkušená žena a muž, (asi zácvikant) ...

Bědují nad současným světem. Já je chlácholím a poskytuji dokonce metodu, jak se mohou stát nesmrtelnými ! Je to i jednoduché, prostě to známé - Zasaď strom, zploď syna a postav RD. Velice dobře to napsala i matka - M. Horáková ze své cely - Nermuťte, svítá - Budu všude - Na loukách polích ... Vrátím se, ve vašich dětech .

Oceňuji i jejich přípravu - Svazek Matoušův, poctivě prozáložkovaný. Matouš moudrý byl, předem věděl na co se lidé vlastně budou ptát. Matouš, byl ovšem i nedůsledný ! Položil jsem dotaz svůj - Odpověď nebyla ! "Lze v nebi kouřit" ? Vycházel jsem z jejich dobrého vztahu k ohňům a dýmům ! Přesvědčivá odpověď - Nebyla ! Pravili, že se poradí s chlapci z Ústředí a sdělí. Doposud nedojeli ! Mám tedy problém zcela opačný! "Lze vstoupit do organizace Svědků Jehovových" ? Vstúpil bych, vypadá to ovšem tak, že o mne nemají zájem ! ...:-)

1 1
možnosti
MS

Otázka kouření již byla řešena; sice ne v nebi, ale při modlitbě:

Jeden františkán, dominikán a jezuita byli kuřáci. Rádi by si občas zapálili i při modlitbě, a tak se jednou vydali do Říma, aby si k tomu od papeže vyžádali dovolení. První šel za papežem františkán. Vrátil se celý zpocený. "Tak co?" neskrývali svou zvědavost dominikán a jezuita. "Zakázal mi to," odpověděl celý skleslý františkán. "Papež se na mě obořil, jak můžu vůbec na něco takového pomyslet. Že prý bych modlitbu znesvěcoval neřestí." Jako druhý šel na audienci dominikán a dopadl podobně. Ale když se od papeže vracel jezuita, byl velmi spokojený. "Copak tobě to dovolil," divili se jeho společníci. "Ale jistě," usmíval se jezuita. "Jak je to možné?" ptali se řeholníci. "To je jednoduché," odpověděl s klidem. "Vy jste se zeptali, jestli je důstojné při modlitbě kouřit, takže jste byli právem pokáráni. Já jsem se zeptal, jestli se můžu při kouření modlit. A papež mě pochválil, že se snažím poctivě žít biblickou výzvu: Modlete se neustále!"

3 0
možnosti
Foto

Tak nějak nechápu proč se má někdo modlit k jakémusi Ježíšovi. Modlitba má být k Bohu. Když už. A od Jehovistů lze odejít celkem bez problému, na rozdíl od báchorek o následném pronásledování. Ty dva popsané příběhy jsou poměrně neuvěřitelné.

4 0
možnosti
JP

Je možné odejít od Svědků Jehovových. Nemusí se za to platit velká cena. Jen člověk nesmí vyměnit jednu bláznivou organizaci za druhou.

3 0
možnosti
JK

Kdyby se takové věci děly kvůli výkladu Brumbálových slov "Vrták, brekot, veteš, cuk" tak by lidé hned věděli jaká je to pitomost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 18,67
  • Průměrná čtenost 575x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik