Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zachovejme si svůj vztah k zvířeti odpovídající jeho postavení! Znám řezníka, který zvíře před porážkou odprosí! :-)

1 0
možnosti

Týrat psa, je strašné. Sloužit psu, jako prezidentovi je horší. Ač dnes běžné!

Plakat pro zabíjení zvířete v potravinovém řetězci je divné.

Znám ženu, která po vynosení slepic dál tyto slepice krmí a čeká na jejich přirozenou smrt. Není to pohrdání Božím darem?

:-)

0 0
možnosti

Pro autora - celkem souhlas, ale v blogu popisujete o agresorovi a proč nám chudinka začal fetovat, jaké měl dětství atd - věřte mi že tohle mi je úplně jedno - podívejte se na profily masových vrahů jako je Hepnarová , Straka ...prostě když někomu straší ve věži, tak je to jen a jen jeho problém a za své jednání musí nést zodpovědnost !!

Naopak mě celkem vadí, že soudy tyhle věci zkoumají a psychické poruchy jsou čím dál častěji brány jako polehčující okolnost 8-o

2 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 18,67
  • Průměrná čtenost 575x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik