Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ já často narážím na odmítání "Ale já jsem ateista, protože..." , tak Vánoce vnímám jako takový velký svátek ještě většího příslibu, protože se zázrakem zrození má na rozdíl od zázraku zmrtvýchvstání našeho Pána Ježíše Krista problém málokdo....A pokud se tím příslibem nechá někdo zlákat, tak V:-)

2 0
možnosti
LU

Veľmi pekné pred Vianocami, ďakujemR^Karma

4 0
možnosti

R^

Bůh je Láska a z lásky k člověku sestoupil mezi lidi a přinesl lidem spásu! Má člověk potřebu spásy nebo si myslí, že to zvládne bez Boha?

:-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 18,67
  • Průměrná čtenost 575x
Jsem kazatelem Církve bratrské, ženatý, mám čtyři dospělé děti. Kromě mých pracovních povinností, se zajímám o otázku cizinců a o osoby na okraji společnosti.

Seznam rubrik